ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ ΗΜΕΡΑ

2014-03-16 09:31

Καλημερα καλοι μου φιλοι.

Ολοι μας  οπως ειχα αναφερει σε καποιο παλιοτερο αρθρο αρχισαμε να ασχολουμαστε με το στοιχημα περιπου απο τις αρχες του 2000.Εκτοτε προσπαθουσα να ενημερωνομαι για τα παιχνιδια του στοιχηματος και να προσπαθω να καταληγω σε καποιο πιθανο σημειο που θα μπορουσε να εχει το παιχνιδι ωστε να κερδισω τους μπουκ.Ειχα καταληξει στο συμπερασμα οτι το πολυ δυνατο μου σημειο ειναι η μελετη οσο αφορα πρωτον τα πρωταθληματα καικατα δευτερο τα παιχνιδια Κυπελλου,Τσαμπιονς Λιγκ,UEFA,φιλικα γιατι οπως γνωριζετε,σε αυτα υπαρχουν πολλες απουσιες βασικων παικτων στην ενδεκαδα,χωρις ιδιαιτερο κινητρο στα φιλικα,ποιο ανταγωνιστικες ομαδες στα Ευρωπαικα παιχνιδια  και αυτο απο μονο του  κανει ποιο δυσκολα στο να επιλεγεις καποιο παιχνιδι.

Να πω την αληθεια απο τοτε εχουν περασει σαββατοκυριακα αλλοτε παρα πολυ καλα,αλλοτε μετρια και αλλοτε(πολυ σπανια)ασχημα.

Τωρα αυτο που θελω να αναφερω και να καταληξω ειναι οτι σαν και αυτο το σαββατο που ειχαμε εχθες,ειλικρινα δεν θυμαμαι τον εαυτο μου αλλη φορα.Το να εχω τοση μεγαλη αποτυχια στις προβλεψεις μου ειλικρινα δεν θυμαμαι.Εχθες ειχα αποτυχια που το ποσοστο επιτυχιας εφτασε μετα βιας το 36% δηλαδη 6/17.

Απο οτι εχω δει τα χθεσινα αποτελεσματα θεωρω οτι πολυ δυσκολα θα μπορεσε να γλιτωσει κανεις απο τα ... δοντια του ΧΑΡΟΥ.

Τελος αυτο που εχω να σας πω ειναι οτι δεν πτοουμαστε το οτι δεν μπορεσαμε να κερδισουμε τους μπουκ και συνεχιζουμε ποιο αισιοδοξα για σημερα.ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΗΜΕΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΕΡΔΟΦΟΡΑ.

Ειδωμεν........

                                    By BaLaDoRoS