ΜΙΑ ΚΑΛΟΔΟΥΛΕΜΕΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ

2014-03-14 12:36

Ημουν καποτε σε ενα μαγαζι το 1999 και οπως συζητουσαμε με εναν γνωστο μου για στοιχηματα(τοτε ηταν το ΠΡΟΠΟ)

μου λεει εγω αρχισα να παιζω αλλο στοιχημα.Τοy ειπα:"Δηλαδη?"και μου λεει "δεν το ξερεις?".Εχει βγει ενα καινουριο στυλ 

παιχνιδιου και ειναι με αποδοσεις φοβερες και μαλιστα ειναι ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΟ(εδω γελαμε).Εχει ολα τα παιχνιδια 

απο πολλα πρωταθληματα και πονταρεις πανω σε αυτες(κυριως τις δυνατες ομαδες)και αν κερδισουν πληρωνεσαι.

Να μην σας πολυλογώ(ξερετε την διαδικασια πλεον) αφου μου εγηξησε τον τροπο, μου φανηκε κι εμενα πολυ ευκολο.

Ειπα :"τι στο καλο, απο τοσες ομαδες ολων των πρωταθληματων δεν θα μπορεσω να πιασω εστω 3 παιχνιδια(ασε που και 

το ενα ειναι δυσκολο για τον παικτη);"Λεω:" εδω ειμαστε".Η υποθεση μυριζει χρημα και οπως ξερετε μια παροιμια"οπου ακους 

πολλα κερασια παρε μικρο καλαθι".

Ετσι αρχισα και εγω να παιζω αυτου του στυλ παιχνιδιου, γιατι κακα τα ψεμματα εχει αλλη χαρη απο το ΠΡΟΠΟ οπου 

οντως πολλες φορες πηγαινα ταμειο γιατι τα φαβορι επικρατουσαν.Σιγα σιγα ομως με την παροδο του χρονου αρχισε 

να γινεται πιο δυσκολο με αποτελεσμα να μην μπορεις να πας και τοσο ευκολα ταμειο.Ετσι φτασαμε στο σημερα που 

οπως βλεπετε για να παει καποιος ταμειο πρεπει να κανει αιτηση του Νομου...δεν ξερω και εγω ποιον.

Ολη αυτη η δυσκολια πιστευω υπάρχει για τον εξης λογο.

Πιστευω οτι υπαρχουν πολλα φτιαχτα παιχνιδια απο πολλες πλευρες.Εννοω απο παικτες ομαδων,παραγοντων

,διαιτητων,πιο ανταγωνιστικες ομαδες ,στα οποια γεγονοτα εμπλεκεται το χρημα και οι ανθρωπινες σχεσεις και για αυτο

δεν μπορεις ευκολα να πας ταμειο.Αλλωστε αυτο εχει αποδειχθει κιολας με το γεγονος οτι εχουν τιμωρηθει παικτες,ομαδες,

παραγοντες.

Αλλα αυτο ολο το σκηνικο περι στοιχηματος παγκοσμιως εγω το βλεπω σαν ΜΙΑ ΚΑΛΟΔΟΥΛΕΜΕΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ(ετσι το

ονομαζω εγω) και γι' αυτον τον λογο πρεπει ενας παικτης να μπορει να ξεγλιστραει απο την "ΣΚΥΛΛΑ και την ΧΑΡΥΒΔΗ"

Αυτο προσπαθουμε να κανουμε εμεις μεσα απο καλη μελετη και γνωση και οπως βλεπετε τα καταφερνουμε πολυ καλα

καθως τα ποσοστα επιτυχιας μας ειναι συνεχως κοντα στο 70% - 80% και καποιες φορες αγγιζουν και το 100%.

Αυτα και για σημερα ευχομαι να εχουμε ενα καλο σαββατοκυριακο με καλο απολογισμο.

                                  By  BaLaDoRoS